Mezi největšími dodavateli displejů s tekutými krystaly figurují společnosti Sony a Philips. Philips zaujímá přibližně 14 procent trhu s LCD TV, Sony stojí sice o pár příček níže (firma se umístila na čtvrtém místě z heldiska počtu prodaných kůsů přístrojů), na první místo ji však katapultuje výše výnosů z tohoto zboží. Podíl Sony na celosvětových tržbách z LCD TV dosahuje podle DisplaySearch 15%.

DisplaySearch zjišťovala také jak velikou obrazovku obsahuje průměrná LCD TV. Ve srovnání s loňskem požadují letos zákazníci o 19 % větší uhlopříčku, pokud vezmeme v úvahu letošní první a druhý kvartál, pak se průměrná uhlopříčka LCD obrazovky zvětšila o dva procentní body na 27 palců (68,6 centimetrů).

Výrobci rozměrnějších LCD displejů si mohou také zamnout ruce. Proti loňsku se počet prodaných 37" LCD obrazovek zvýšil o 14 procent.

Průměrná cena prodaných LCD TV se podle analytiků ve srovnání s rokem 2005 snížila o devět procent, od prvního do druhého čtvrtletí 2006 se však zvýšila o dva procentní body na 1195 dolarů.

Ve zprávě DisplaySearch rovněž uvedla, že v uhlopříčce od 30" do 34" se poprvé prodalo více LCD TV než klasických CRT televizí. I v uhlopříčkách od 40" do 44" si LCD TV produkty vylepšily podíl na trhu na 17 - 23 procent, čímž vzaly vítr z plachet plazma a proječním TV obrazovkám.