Podle deníku Wall Street Journal má kontrakt hodnotu od 200 do 400 miliónů dolarů. Zástupci Microsofu odmítli finanční náklady na akvizici společnosti Massive zveřejnit. Ve firmě se sídlem v New Yorku pracuje 80 lidí.

"Tým Massive se připojí k Microsoftu a skupině MSN," uvedl ve čtvrtek Robbie Bach, president zábavní sekce Microsoftu. "Stanou se postupně naší klíčovou částí," doplnil. 

Massive prodává reklamní spoty do míst, která pro ten účel vytvoří tvůrci videoher. Jejími klienty jsou firmy jako Coca-Cola nebo Honda Motor, které zvyšují reklamní výdaje právě v této oblasti. Je to obdoba metody "product placement" ve filmech, kde si firmy kupují právo mít v záběru produkt své značky, například automobil nebo plechovku limonády.

Reklamy bude Microsoft vkládat převážně do her pro platformu Xbox, objeví se také v servisu MSN Games.

Odvětví videoherní reklamy má podle expertů slibnou budoucnost, protože spojuje zadavatele reklamy opět s mladou generací, která opouští televizi a další tradiční média. Ředitel Massive Mitchell Davis uvedl, že podle odhadů z řady zdrojů se globální trh v tomto oboru rozroste do roku 2010 na více než tři miliardy dolarů.