Současné logo, ve kterém je v názvu Intel snížené písmeno "e", bude nahrazeno novým, v němž je jméno společnosti ohraničeno oválem. Slogan Intel inside (uvnitř Intel) vystřídá nové heslo Leap ahead (skok kupředu).

Společnost nicméně uvedla, že zachová marketingový program s názvem Intel Inside, v jehož rámci pomáhá výrobcům počítačů propagovat produkty užívající její čipy. Slogan Intel Inside je mimořádně úspěšným marketingovým trhákem - dostal firmu v 90. letech do povědomí lidí a pomohl jí vypracovat se mezi přední světové značky.

Podrobnosti týkající se nové firemní strategie zveřejní generální ředitel Intelu Paul Otellini příští týden na přehlídce spotřební elektroniky v Las Vegas. Společnost nyní sází na poptávku spotřebitelů po digitálních mediích, protože růst trhu s osobními počítači zpomaluje a v oblasti laptopů a serverových počítačů zesiluje konkurence ze strany rivala Advanced Micro Devices.

Nová marketingová kampaň mimo jiné snižuje důraz na značku Pentium a zaměřuje se na čipy Centrino určené pro laptopy a novou iniciativu s názvem Viiv.

Kalifonský výrobce mikroprocesorů zveřejnil nové logo i slogan týden poté, co jmenoval Erica Kima do pozice šéfa marketingového oddělení. Eric Kim pracoval na významném postu ve firmě Samsung. Traduje se, že právě Kim pomohl vybudovat Samsungu podobně silné postavení na japonském trhu, jako tam zastává Sony.

"'Intel. Leap ahead.' je jednoduchým vyjádřením toho, kdo jsme a co děláme. Toto je část našeho dědictví," uvedl Kim v tiskovém prohlášení.