V úterním zpravodajství, které se týkalo zadržení Švéda podezřelého z terorismu, změnil redaktor serveru iDnes čas publikace tak, aby z něj vyplynulo, že iDnes přinesl článek jako první. Ve skutečnosti však článek o této události jako první přinesl server Novinky.cz, provozovaný Právem a Seznamem.

Z fotodokumentace pořízené redakcí Novinek je jasné, že článek iDnes byl vydán v 10.44 hod., přičemž na Novinkách byl vydaný již v 10.40 hod. Za několik minut vydal iDnes tentýž článek znovu, avšak s jiným časem vydání: 10.34 hod. a prvenství bylo na světě. Vydávající redaktor prostě posunul hodiny o deset minut a získal tím pro svůj server podvodné vítězství. Nebýt pozornosti redakce Novinek, prošlo by mu to.

Ředitel serveru iDnes Jaroslav Kábele po upozornění z Novinek elektronickou poštou sdělil, že šlo o pochybení redaktora a že čas vydání článku byl na serveru iDnes posunut o deset minut zpět.