„Chceme, aby se vzhled magazínu Proženy.cz přiblížil i ostatním službám společnosti Seznam.cz. Myslíme na to, aby si čtenářky užily brouzdání naším magazínem nejen u počítače, ale i v mobilních telefonech,“ prohlásil Igor Kalaš, ředitel obsahu Seznam.cz.

Podle něj se budou návštěvníci moci setkat v dohledné době i s dalšími změnami. „Postupně budeme také doplňovat a upravovat například oblíbenou sekci s horoskopy či recepty, zatímco od méně populárních rubrik, jako byly Poradny a Vaše fotky, upouštíme,“ doplnil Kalaš.

Důraz na fotografie, facebookové diskuse

Samotný vzhled se změnil jen minimálně, pozornější čtenáři si nicméně všimnou patrně toho, že je nově kladen větší důraz na fotografie.

Zajímavé je i to, že čtenářky mohou své názory nově vkládat skrze facebookové diskuze. „Ty jsou médii velice často využívanou platformou pro sdílení názorů pod články. Umožňují nejen snazší šíření oblíbených článků na sociálních sítích, ale hlavně dovolují to, aby diskuze nebyly anonymní,“ komentoval zavedení diskusí Tomáš Barták, produktový manažer Proženy.cz.

„Redakce magazínu už během testování pro čtenářky nachystala tipy, jak facebookové diskuse využít ve svůj prospěch,“ podotkl Barták.

Responzivní design

Jak bylo uvedeno již výše, Proženy.cz nově nabízejí responzivní design. To zjednodušeně řečeno znamená, že se obsah lifestylového magazínu přizpůsobí na míru velikosti obrazovky mobilního zařízení.

„Základy naší strategie budování silného mediálního domu stojí na kvalitní redakci a moderních, zejména mobilních, technologiích. Dáme i na data. Ta například ukazují, že responzivní verze webu Proženy.cz je u čtenářů oblíbenější než mobilní aplikace. Proto jsme se rozhodli aplikaci ukončit. Mobilní nadšenci, kterým by však responzivní web nestačil, mohou sledovat Instagram @prozenycz nebo Facebook Proženy.cz,” uzavřel Petr Král, marketingový ředitel a člen představenstva společnosti Seznam.cz.