Nové hodinky, které jsou výsledkem tříletého vývoje, podle Billa Gatese představují novou cestu pro přístup k informacím a budou zpočátku dostupné pouze v USA a Kanadě. Zákazník si přitom bude moci vybrat z celkem dvanácti modelů, jejichž cena se bude pohybovat okolo 150 dolarů (cca 3 800 korun).

Hodinky nabízejí tři úrovně služeb. Každá z nich přináší zdarma lokální informace o počasí, zpravodajské přehledy a burzovní indexy. Za 40 dolarů ročně navíc uživatel dostane více informací o počasí, osobní výběr ze zpravodajství, výsledky sportovních soutěží, ceny jednotlivých akcií, horoskopy a mnoho dalšího.

Hodinky od Swatch a Microsoftu také nabízejí díky dohodě s vydavatelstvím Time Out aktualizované informace o oblastní kultuře a zábavě, včetně informací, které zvyšují šanci setkání jejich uživatele s celebritami.

Poznámky z Outlooku vždy po ruce

Za dalších 20 dolarů ročně navíc bude uživatel dostávat do hodinek i vzkazy a kalendářové poznámky uložené v programu Outlook, který je součástí kancelářského balíku Microsoft Office.