V současnosti Twitter zaměřuje reklamu pouze na přihlášené uživatele, což představuje zhruba 320 miliónů lidí měsíčně. Sdělení zveřejňovaná na Twitteru však každý měsíc čte také 500 miliónů lidí, kteří na této síti nemají účet, nebo k němu nejsou přihlášení.

Twitter je bezplatnou službou, jejímž prostřednictvím mohou přihlášení uživatelé sdělovat krátké vzkazy v délce do 140 znaků. Předloni firma vstoupila na newyorskou akciovou burzu.

Twitter se nyní snaží reagovat na zpomalení růstu počtu uživatelů. Začátkem října se do čela podniku po sedmi letech vrátil jeho spoluzakladatel Jack Dorsey.

"Nejlepší věc, která se pod vedením Jacka Dorseyho děje, je skutečnost, že přehodnocují všechny aspekty svého podnikání," uvedl analytik James Cakmak ze společnosti Monness, Crespi, Hardt & Co. "Dříve dělali stále tu samou věc a doufali, že se situace změní," dodal.