Americký portál Yahoo.com dále slíbil, že ze své služby odstraní grafickou reklamu (tedy reklamní bannery) a nahradí ji textovou reklamou, podobně jako tomu je u služby Gmail.com. Kromě celkově většího prostoru se zvýší i limity pro velikost jednoho e-mailu ze 3 na 10 MB.

Yahoo reaguje na nabídku Google

Za tímto krokem Yahoo stojí v březnu oznámená nová freemailová služba Gmail největšího světového vyhledávače Google, která nabídne celý 1 GB prostoru pro e-maily uživatelů. Ta je od března letošního roku v testovacím provozu a v nejbližších několika týdnech by měla být zpřístupněna všem internetovým uživatelům.

Na válce freemailů získají uživatelé

Analytici se shodují na tom, že v nastávající válce e-mailových služeb (kterou rozpoutal Google) získají hlavně uživatelé, a současně očekávají, že se na poli bezplatných e-mailových služeb ještě odehraje veliký souboj.

Gigabajtové schránky nabídnou i české portály

Vlnu gigabajtových freemailů si nenechají ujít ani české portály Seznam a Centrum, které již také oznámily, že připravují navýšení kapacity svých e-mailových služeb na 1 GB. Zatímco Centrum chce novou službu představit co nejdříve, konkurenční Seznam připravuje testovací provoz do konce letošního roku.