Hlavní obsah

Seznam.cz bude hledat příležitosti pro byznys i v zahraničí

Novinky, mif

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Společnost Seznam.cz představila v loňském i letošním roce celou řadu produktových inovací. Letos chystá další a navíc bude hledat nové příležitosti pro byznys, a to nejen v rámci České republiky. Ve středu to uvedl generální ředitel Seznamu Pavel Zima.

Foto: Seznam.cz

Seznam.cz

Článek

„Každý, kdo Seznam.cz aspoň trochu sleduje, si může spočítat, kolik novinek jsme představili nejen v loňském roce, ale i za první měsíce letošního roku. V tomto inovačním tempu budeme rozhodně pokračovat. Rozhodli jsme se ale i více se rozkročit. Chci totiž Seznam.cz připravit na budoucnost – potřebujeme si pohlídat, že nebudeme závislí na jedné službě,“ uvedl Zima.

„Proto se nově bude Michal Feix v roli ředitele pro business development věnovat vyhledávání a realizaci nových příležitostí a projektů, a to i za hranicemi České republiky. Nový byznys budeme hledat v mnohem větší míře než doposud,“ podotkl generální ředitel Seznamu.

Tým Seznamu se bude rozrůstat

Pro tyto účely bude Seznam.cz hledat i další posily do týmu, který povede právě Feix. Ten bude mít na starosti kromě hledání nových trhů a příležitostí pro Seznam.cz také agendu styku se státní správou i roli jednatele v dceřiných společnostech Seznam.cz investiční a Seznam.cz datová centra.

Coby generální ředitel si Zima bere opět na starost řízení všech ředitelů. Novou roli produktového ředitele získává Petr Král. „Petr Král byl poslední dva roky u všech našich zásadních produktových inovací. Proto je pro mě na tuto pozici ideální volbou. Dostává nově zodpovědnost i za marketing, který díky této změně bude mít k produktu mnohem blíže a bude součástí jeho vzniku,“ doplnil Zima.

Tržby Seznamu loni vzrostly

Seznam.cz v roce 2013 představil řadu produktových inovací. Řeč je například o spuštění nového Streamu, papírového Emailu, Výzkumníku či služby Volná místa, ale i neustálém vylepšování serveru Mapy.cz.

„Inovace se nám daří. Nové služby mají lepší výsledky než ty staré,“ uzavřel Zima s tím, že návštěvnost jednotlivých služeb roste.

Tržby společnosti Seznam.cz loni činily 2,909 miliardy korun, což je meziroční nárůst o tři procenta. Provozní zisk české internetové jedničky pak v roce 2013 dosáhl téměř jedné miliardy. [celá zpráva]

Foto: Seznam.cz

Vývoj tržeb společnosti Seznam.cz v letech 2002 až 2013

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám