T-Mobile dosud využíval svá datová centra pouze pro vlastní potřebu. Bude tak konkurovat provozovatelům center jako jsou Telefónica a České Radiokomunikace.

Všechna datová centra T-Mobilu splňují maximální úroveň fyzické i datové bezpečnosti, jsou klimatizovaná a vybavená záložními zdroji energie, uvedla firma. Klienti si v nich mohou pronajmout prostor pro vlastní servery, tzv. housing, nebo přímo servery, tzv. hosting. V oblasti Cloud computingu bude operátor i nadále nabízet služby virtuálního datového centra, v jejichž rámci si lze pronajmout určitou výpočetní kapacitu.

Operátor spustí od dubna službu monitoringu vozidel pod vlastní značkou T-Mobile Autopark. Ta dokáže monitorovat pohyb vozidel v reálném čase, vyhodnocovat průběh jednotlivých jízd a vytvářet různé výstupy. Služba používá systém GPS pro určení polohy a rychlosti pohybu vozidla a její součástí je portál, na kterém zákazník vidí přehledně svůj vozový park.

T-Mobile má kolem 200 000 firemních zákazníků a zhruba 37procentní podíl na trhu. Celkově má kolem 5,8 miliónu aktivních SIM karet.