Hlavní obsah

Zboží.cz přináší tipy k nákupu i dynamické výpisy produktů

Novinky, mif

Internetový srovnávač cen Zboží.cz, který provozuje společnost Seznam, dostal novou domovskou stránku. Ta kromě jednotlivých kategorií s produkty nabízí i zajímavé tipy k nákupu. Novinkou je i dynamické řazení výpisů, které vychází z chování samotných uživatelů. Uvedl to PR specialista společnosti Seznam.cz Jakub Šumanský.

Foto: Seznam.cz

Nové Zboží.cz

Článek

„Nová domovská stránka nenabízí jen hledání mezi nabídkami, ale chce uživatele inspirovat relevantním obsahem. Denně pro ně bude připravena tzv. ‚Nabídka dne‘, kde lidem představíme, ve spolupráci s výrobci či samotnými prodejci, nový nebo cenově atraktivní produkt. Níže jsou umístěny kategorie, kde si lze nově nechat vypsat všechny sekce na jednom místě,“ konstatoval Šumanský.

Foto: Seznam.cz

Na titulní stránce se nově zobrazuje i nejžádanější zboží v devíti kategoriích.

Podle něj lidé na Zboží.cz naleznou také inspirace k nákupu podle toho, co je právě populární. „Tato sekce je rozdělena do devíti skupin. V každé z nich se zobrazují nejžádanější produkty z vybrané kategorie,“ podotkl PR specialista společnosti Seznam.cz.

Foto: Seznam.cz

Při hledání se jednotlivé výrobky dynamicky řadí podle popularity.

„Nová domovská stránka se tak skládá z kombinace automaticky generovaného a moderovaného obsahu. Není zapomenuto ani na nakupující, kteří si vybírají zboží na základě značky. V poslední části úvodní stránky serveru Zboží.cz se zobrazují loga značek, které jsou u nakupujících nejoblíbenější. Při prokliknutí loga se zobrazí výpis všech produktů dané značky, které se nacházejí v e-shopech,“ dodal Šumanský.

Foto: Novinky

Zboží.cz

Několika novinek se dočkaly také výpisy produktů. Jednotlivé výrobky se dynamicky řadí podle popularity - nejžádanější produkty vždy na prvním místě. Pořadí se však mění podle zadaných filtrů. „Tímto chceme nakupujícím opět trochu usnadnit výběr a nabídnout jim výrobky oblíbené i u ostatních lidí. Navíc jsme do výpisu produktu zařadili i jeho základní charakteristiku. Nově se lidé mnohem rychleji zorientují, zda je nabízené zboží skutečně to, co chtějí,“ uzavřel Šumanský.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám