Hlavní obsah

ČSOB mělo problémy s internetovým bankovnictvím

• Aktualizováno
Novinky, mif

Klienti ČSOB měli od pondělního rána problémy s přihlášením do internetového bankovnictví. Krátce před 12. hodinou se ale podařilo pracovníkům banky chybu, která výpadek způsobila, odstranit. Novinkám to potvrdila mluvčí ČSOB Pavla Hávová.

Foto: csob.cz

O výpadku informovala banka i na svých internetových stránkách.

Článek

„Technická závada již byla odstraněna. Evidujeme pouze delší odezvy při zasílání SMS klíčů pro přihlášení do internetového bankovnictví,“ uvedla na dotaz Novinek Hávová.

„Pracujeme na tom, aby byl systém již brzy plně funkční. Klientům se velice omlouváme za způsobené komplikace,“ dodala Hávová.

Kromě internetového bankovnictví InternetBanking 24 nebyly v pondělí dopoledne v provozu ani další služby ČSOB – SmartBanking a BusinessBanking 24.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám