Ocenění Dobrá značka navazuje na celoevropský průzkum, který pod názvem "European Trusted Brands 2004" realizovala společnost Reader's Digest ve 14 zemích. Svým rozsahem i metodikou patří tento projekt k nejvýznamnějším svého druhu v Evropě.

Kterým značkám čtenáři důvěřují?

Hlavním cílem průzkumu je zjistit, jakým značkám spotřebního zboží čtenáři magazínu Reader's Digest Výběr důvěřují. Ze 30 kategorií daného projektu je 10 lokálních, zbývající jsou shodné pro všechny zúčastněné země. Průzkum zahrnuje otázky týkající se důvěry ve značku, v instituce, v profese a ve vládní politiku.

V České republice se projektu zúčastnilo 15,2 % oslovených, což představuje 1 856 respondentů. Celkem odpovědělo ve 14 evropských zemích 29 132 osob. Respondenti hodnotili kvalitu, hodnotu, důvěryhodnost, image a pochopení potřeb zákazníka.