Hlavní obsah

Vodafone měl potíže se sítí, někdy se nešlo přihlásit

• Aktualizováno

Někteří zákazníci Vodafonu se od úterního rána nemohli přihlásit do sítě. Adéla Konopková z tiskového oddělení operátora uvedla, že to způsobily technické komplikace, které pracovníci firmy odstraňují. V odpoledních hodinách by mělo být po restartování telefonu přihlášení do sítě a volání opět funkční.

Foto: Profimedia.cz

Článek

"Z důvodu technických komplikací mohou mít od ranních hodin někteří zákazníci potíže s přihlášením do sítě. Naši technici intenzivně pracují na nápravě. Všem, které komplikace postihly, se velice omlouváme. O dalším vývoji budeme informovat," uvedla mluvčí s tím, že další informace budou k dispozici po 12. hodině.

Podle serveru Mobil.cz problém hlásí zákazníci ze středních a východních Čech nebo z Prahy. Potíže se však objevily i na Moravě. Na výpadek si stěžují i některé organizace, například Drážní inspekce.

Podle neoficiálních informací výpadek postihl řádově desítky tisíc uživatelů z celkových 3,3 miliónu zákazníků operátora.

Vodafone doporučuje restartovat telefon

"Zákazníkům, kteří měli během dopoledne problém s přihlášením do sítě, doporučujeme nyní telefon restartovat. V tuto chvíli by mělo být přihlášení do sítě a volání opět funkční," uvedla Konopková.

Nicméně u malé skupiny zákazníků mohou přetrvávat komplikace s dalšími službami. Na jejich odstranění technici intenzivně pracují.

Reklama

Výběr článků

Načítám