Posluchači si budou moci v osobním rozhlasovém přijímači upravovat tok hudby stisknutím tlačítka na telefonu, kterým dají najevo, zda o konkrétní píseň stojí či nikoli. "Je to adaptivní proces. Kanál se během doby (posluchači) přizpůsobí," vysvětlil manažer Sony.

Od dubna ve Finsku

Sony na veletrhu uvedla, že o zavedení svého rozhlasového přijímače do mobilů jedná téměř se všemi evropskými operátory mobilních sítí. V dubnu začne službu nabízet finská divize společnosti TeliaSonera. Odhaduje se, že si operátoři budou za službu účtovat měsíčně deset až 15 eur, tedy 330 až 500 korun.

Sony v Hannoveru taktéž představila evropskou verzi internetového obchodu s hudbou Connect, kterým chce v Evropě konkurovat podobné službě iTunes Music Stores od americké počítačové společnosti Apple. U svých přehrávačů SonicStage Sony navíc odstranila limit pro počet povolených kopií od jedné písně, napsala agentura Reuters.