S výjimkou oblasti reklamy a služeb na internetu se Microsoftu dařilo dobře a celkové příjmy vzrostly o čtyři procenta na 19 miliard.

Ztrátu Microsoftu přinesla reklamní agentura aQauntive, odepsat musí 6,2 miliardy dolarů. Podle společnosti je tato akvizice, kterou získala v roce 2007, takřka bezcenná. Agentura přitom stála 6,3 miliardy dolarů a měla Microsoftu pomoci upevnit pozice v souboji s Googlem.

Microsoft současně uvedl, že jsou nižší i zisky celé divize internetových služeb, do které patří vyhledávač Bing a portál MSN. Počet uživatelů Bingu vzrostl z osmi procent v roce 2009 na 15 procent, přesto není ziskový. Dvě třetiny trhu ovládá Google.

Microsoft ale spoléhá, že mu zisky přinese nový operační systém Windows 8 a nová verze kancelářského programu Office, která má být na trhu v příštím roce.

Od roku 1986, kdy byl Microsoft poprvé kótován na burze, neměla společnost nikdy ztrátu.