Peloton vede Mafia, špičková akční hra od známé české společnosti Illusion Softworks. Titul zasazený do podsvětí amerického velkoměsta v třicátých letech minulého století si získal hráče nejen hratelností, ale i příběhem. Ten mimochodem vůbec nekončí dobře. Hlavního hrdinu po letech navštíví zabijáci, aby uzavřeli účet.

Fenomén Harry Potter je všude, tedy i v interaktivní zábavě. Jednoduchá a krátká akční adventura Harry Potter a tajemná komnata, jako dělaná pro občasné hráče, je druhým nejprodávanějším titulem za loňský rok.

Na třetím a čtvrtém místě se umístily české hry: nestárnoucí simulace války z pohledu pěšáka Operace Flashpoint a povedený datadisk Resistance.

Páté místo náleží klasické real-timeové strategii Warcraft 3. Propracovaný příběh, krásná grafika a slušné hardwarové nároky byly klíčem k peněžence tuzemského hráče. Asi nejvíc pomohlo hře slavné jméno: dva předchozí díly měly špičkovou pověst.

Šesté místo je typickou českou úchylkou: vyhrála ho jednoduchá hříčka Jen počkej, která ve formě "digihry" importované ze SSSR dominovala na školách i školkách v 80. letech minulého století. Dnešním počítačovým hráčům se zřejmě po raném dětství stýská a tak si houfně za 200 korun pořizují hru, v níž chytají do košíčku padající vajíčka.

Sedmé místo rovněž přísluší české úchylce, tahle je však pochopitelná i zahraničním hráčům bez vysvětlování hráčských poměrů v minulém století: NHL 2003 je suverénně nejlepší hokejový simulátor dneška. Ono také moc dalších hokejových simulátorů není, protože konkurence to vzhledem k síle značky prostě zabalila.

Osmé místo okupuje Harry Potter a kámen mudrců. Jedná se o podobnou akční adventuru jako v případě prvního dílu, jen s novými hrdiny a úkoly. Příznivcům -náctiletého kouzelníka to ale evidentně stačí.

9. místo vyhrálo Changes Beauty Studio, jednoduše řečeno simulátor salónu krásy. A pak že si ženy nehrají!

Desítku uzavírají Křižáci, historická tahová strategie původem z Polska. Grafika i hratelnost sice patří k průměru, hráče ale přesvědčila nízká cena a nízké hardwarové nároky.

Společnost Cenega bohužel odmítla uveřejnit počet prodaných kusů. Obecně platí, že superhitu, který se objeví jednou dvakrát za rok, se prodá i 10 000 kusů, prodejnost několika tisíc kusů je velký úspěch a většina novinek se uplatní na trhu v řádu stovek až desítek kusů.