Článek
Fabie červené barvy předávali zástupci Seznamu přímo v autosalónu. „Asi hodinu a půl jsem obnovoval hlavní stránku Seznamu, dokud se tam neobjevila reklama na to auto a auto tam nakonec bylo, takže jsem měl velké štěstí,“ prozradil recept na úspěšný nákup nové Fabie Jindřich Skácel.
„Byla to neskutečná náhoda a štěstí. Výhodněji jsem ještě nikdy nic nekoupila, rozhodně ne auto za 25 korun,“ neskrývala své nadšení Soňa Hanušová, která domů odjela v nové červené Fabii. „Pořád jsem tomu nemohla uvěřit, až druhý den jsem si zpětně uvědomila, že mám nové auto,“ dodala.
Třetí výherce si pořídil za 25 korun Fabii jako své vůbec první auto. “Sednul jsem k počítači a párkrát stisknul F5 (klávesa pro aktualizaci aktuální internetové stránky, pozn. red.),“ vysvětlil Štěpán Ort, jak se mu podařilo auto koupit. „Byla to náhoda, je to hezký pocit,“ dodal.
Na otázku, zda se budou na Seznamu objevovat opět takové zajímavé nabídky PR specialistka Seznamu Veronika Rozumková odpověděla: „Nechte se překvapit a uvidíte. Já si myslím, že nějaká zajímavá nabídka, třeba i podobného rázu, se někdy určitě objeví.“
Co je Tip od Seznamu
„Tip od Seznamu je vlastně takové doporučení od kamaráda, které všichni dobře známe - narazil jsem na prima restauraci, chystám se na výstavu do té nové galerie nebo sháním teď televizi a známý mi doporučil tenhle model,“ řekl k nové službě Petr Král, produktový manažer portálu Seznam.cz.
Přímo na titulní stránce Seznamu se zobrazují informace o konání zajímavé výstavy, o výhodném nákupu, netradiční službě, nebo tip na víkendový výlet. Novinka doplňuje informace o zajímavých datech a svátcích, které se na domovské stránce objevují.
„Pokud konkrétní Tip uživatele zaujme, může si rozkliknutím otevřít přímo na hlavní stránce bublinu s podrobnějšími informacemi,“ uvedla Rozumková s tím, že zobrazování Tipu nebude nijak striktně pravidelné.