Seznam.cz si nový slogan „Najdu tam, co hledám“ zaregistroval již loni na jaře. Podle zástupců firmy byla registrace jen logickým vyústěním vývoje portálu a internetu samotného od doby, kdy byl vymyšlen původní slogan.

„Internet byl tehdy neznámým prostředím a tomu také odpovídal slogan Seznam … najdu tam, co neznám. Nyní už je ale internet pro většinu lidí něčím, bez čeho by se neobešli. Stal se pro nás zdrojem všeho, co zrovna hledáme. Změna sloganu je proto jen reakce na internet současné doby.“ řekl Pavel Zima, generální ředitel Seznam.cz.

Cílem nové kampaně je především zvyšování osvěty mezi lidmi. „Chceme uživatelům pomoci uvědomit si, kolik mají důvodů jít na Seznam.cz a jaké stěžejní služby portál nabízí,“ vysvětluje hlavní smysl kampaně Martin Šámal, Senior brand manažer Seznam.cz.

Podle průzkumu z konce loňského roku, který realizovala společnosti Factum Invenio, je znalost a užívání portálu Seznam.cz ve srovnání s konkurencí naprosto unikátní. Seznam.cz zná 100 % dotazovaných a 87 % jej aktivně využívá. Jako domovskou stránku jej má nastaveno 63 % uživatelů.