Za poslední měsíc zadali lidé do vyhledávače Seznam.cz slovo "Mikuláš" v průměru 4266krát za den. Čerta hledali přitom jen 2639krát denně.

"Nejen zájem o čerty s Mikulášem ovládl v posledních dnech vyhledávače Seznam.cz. Děti se na příchod připravovaly poměrně důkladně. Svědčí o tom trojnásobný zájem o vyhledávání básniček," uvedl Roman Dušek, produktový manažer Seznamu.

Básničky hledali lidé na Seznamu v průměru 6600krát denně. V posledním týdnu byl dokonce tento výraz do vyhledávače zadán během jediného dne 16 458krát.

Mikuláš s čertem jsou populárnější než stávka

„Čert s Mikulášem porazili dokonce i stávku, která se má uskutečnit 8. prosince. V porovnání s čertem, Mikulášem a básničkami jí Češi na internetu věnují minimum pozornosti,“ dodal.

Dotaz "stávka" zadalo do vyhledávače Seznam.cz v průměru 714 lidí denně.

  • Přesné výsledky vyhledávání vybraných výrazů za poslední měsíc naleznete na blogu Seznamu (zde).