„Startujeme s obsáhlou nabídkou zájezdů od těch cestovních kanceláří, které v novém projektu Seznam.cz vidí potenciál a od samotného startu služby Sdovolená.cz chtějí být u toho," uvedl Petr Čermák, manažer Sdovolené.

Dominantním prvkem webu Sdovolená.cz je vyhledávání, které stejně jako v dalších službách Seznamu zobrazuje aktuální počet vložených nabídek. Nyní jich je zde téměř 800 tisíc.

Hledat je možné také pomocí nejrůznějších filtrů, které dovolují nastavit destinaci, omezení termínu, nebo cenovou relaci. Uživatel si může navíc zájezdy filtrovat i podle svých oblíbených cestovních kanceláří.

„Cílem je poskytnout uživatelům jednoduchou a přehlednou službu pro výběr dovolené. Zároveň však chceme zobrazovat dostatek informací, které lidem pomohou v rozhodnutí výběru zájezdu. Službu budeme samozřejmě neustále vylepšovat, a to také na základě připomínek našich uživatelů," řekl produktový manažer služby Jan Schenk.

„Jedná se o perspektivní projekt, který je určen pro přímý prodej zájezdů cestovních kanceláří bez jakéhokoliv prostředníka. Nad projektem převzalo patronát představenstvo ACK ČR. Jsem přesvědčen o tom, že se vytváří silná konkurence pro cestovní agentury zaměřené pouze na internetový prodej,“ řekl Viliam Sivek, předseda ACK ČR.

 Řekli o Sdovolené:
„Projekt Sdovolená vnímám jako zcela nový prvek v nabídce zájezdů. Na rozdíl od dosavadní praxe nabídky dovolených, kterou provádějí na internetu buď specializované cestovní agentury, nebo přímo cestovní kanceláře se jedná o vyhledávač produktů různých cestovních kanceláří, aniž by do tohoto procesu Sdovolená.cz vstupovala z pozice cestovní agentury. Klienti, které zájezd některé cestovní kanceláře na Sdovolené osloví, budou nasměrování přímo do cestovní kanceláře, která s nimi uzavře cestovní smlouvu. Očekávám, že Sdovolená.cz bude schopna svým uživatelům přehledně představit širokou nabídku zájezdů různých cestovních kanceláří a stane se tak novým pomocníkem při výběru dovolených.“
 generální ředitel Čedoku Miroslav Res
„Služba Sdovolena.cz je zcela novým a nadějným projektem na českém internetu, ve kterém vidíme velmi zajímavý prodejní potenciál. Zároveň díky síle Seznam.cz bude velmi tvrdou konkurencí pro ostatní internetové portály zaměřené na dovolené a cestovní ruch.“
 generální ředitel CK Fischer Jiří Jelínek
„Cestovní kancelář Eso travel je zaměřena pouze na přímý prodej ve své centrále či přes autorizované prodejce. Projekt Sdovolená.cz pro nás bude velkým přínosem, její pomocí budeme oslovovat zcela nový segment klientů. Měl jsem to štěstí být členem poradního týmu, který projekt tvořil, a proto vím, že se jedná o unikátní systém, který v tuto chvíli nemá na českém trhu obdobu.
  předseda představenstva ESO travel Tomáš Cikán
„Projektu Sdovolená jsme se rozhodli účastnit proto, že autorem a nositelem je náš významný obchodní partner, který pro nás znamená garanci úspěchu celého projektu, tedy i garanci návratnosti našich vynaložených prostředků a úsilí.“
 marketingový ředitel cestovní kanceláře Exim tours ing. Stanislav Zíma
„Sdovolená je z mého pohledu další velice zajímavý produkt společnosti Seznam.cz, který jednoznačně najde velmi brzy své místo na trhu. Vytvoří zajímavé konkurenční prostředí pro internetové prodeje a dle mého názoru i výrazně zpřehlední nabídky dovolených, kterými český trh disponuje.“
 generální ředitel společnost FIRO-tour Roman Fisek
„Dynamický vývoj prodeje dovolené přes internet je evidentní již několik let. Proto se CK Blue Style spojila při tomto projektu s českou internetovou jedničkou - Seznam.cz. CK Blue Style se snaží vycházet vstříc svým klientům ve všech směrech a jsme přesvědčeni, že právě tento způsob prodeje zvýší komfort při vybírání té správné dovolené.“
  výkonná ředitelka CK Blue Style Lenka Berberi