Hlavní obsah

Seznam.cz pořádá Loveckou sezónu, nejúspěšnější lovec vyhraje iPhone 4

Novinky, Miloslav Fišer

Česká portálová jednička Seznam.cz ve spolupráci s mobilním operátorem T-Mobile připravila novou hru na podporu takzvaných QR kódu. Kampaň nazvaná Lovecká sezona odstartuje 18. října v ulicích Prahy. Nejúspěšnější lovci v ní mohou s pomocí Seznam.cz QR čtečky získat atraktivní ceny.

Foto: mif, Novinky

Soutěž Lovecká sezóna startuje 18. října 2010.

Článek

Účelem hry je skenovat na šesti různých územích Prahy „tajné“ QR kódy, pod nimiž se skrývají indicie k vytoužené výhře.

Ceny si odnese šest nejrychlejších lovců, kteří rozluští konečnou indicii. Soutěžit se bude o nejnovější iPhone 4, Samsung I9000 Galaxy a HTC Wildfire. Dále pak o drobné ceny v podobě flash disků a podobně.

„Správný lovec se vždy kouká kolem sebe a pozorně poslouchá. Proto věřím, že pozvánku k lovu na lavičkách, LCD obrazovkách a jiných veřejných plochách zaregistruje každý milovník dobrodružství“ řekl Martin Šámal, Senior Brand Manager Seznam.cz.

“QR kódy jsou báječný způsob hledání „pokladu“, navíc nepotřebujete nic jiného, než telefon a chuť se bavit,“ uvedl Martin Jaroš, ředitel marketingové komunikace T-Mobile.

Soutěž startuje 18. října 2010, přičemž na shromáždění všech indicií budou mít lovci maximálně jeden měsíc. Bližší informace o soutěži naleznete na webu www.lovecka-sezona.cz, kde je také možné stáhnout Seznam.cz QR čtečku, která je nutná pro rozluštění indicií.

Co to jsou QR kódy?
QR kód se na první pohled výrazně neliší od obyčejného čárového kódu. Obsahuje ale daleko více informací, které mohou využít především mobilní telefony při přístupu na internet. Všechny informace z kódu získáte velice jednoduše pouhým přiložením fotoaparátu ke QR značce. Potřeba je k tomu však ještě speciální software, který dokáže kód dešifrovat. V praxi to bude vypadat tak, že speciální QR kódy budou umístěny například na webových stránkách, na zboží, v časopisech, na plakátech, na billboardech, nebo u log firem. Přečtením tohoto kódu budou moci lidé dostávat nejnovější zprávy o počasí nebo sportu, ale například získají i přístup k lokalizovaným mapám, videím, zvláštním cenovým nabídkám nebo turistickým informacím.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám