Katalog je od doby vzniku Seznamu hlavní databázovou službou. Každý den tu přibývá průměrně 300 firemních zápisů. Obsah Katalogu se používá na dalších službách Seznamu, které pracují s firemními kontakty: Mapy.cz nebo Zboží.cz.

Přidat vlastní firmu do Katalogu lze zdarma na stránkách Firmy.cz. "Pro české firmy je to první krok k tomu, aby se mohly účinně prezentovat také na internetu," uvedla mluvčí Seznamu Rita Gabrielová.

V neplacené verzi zápisu lze nalézt základní kontaktní informace, adresu a mapku. Placená verze zápisu pak obsahuje rozšířené kontaktní údaje, logo, fotogalerii a další. Od 3. března 2008 budou mít firmy možnost uvádět i své ICQ, Skype nebo Jabber.

Jedním z probíhajících projektů podporujících další růst Katalogu je spolupráce s asociacemi, nadacemi a profesními sdruženími. Díky tomuto projektu se Katalog v poslední době rozšířil například o kontakty z oblasti daňového poradenství.

„Ke konci letošního roku bychom se mohli dostat až k půl miliónu firemních zápisů“, uvedl manažer služby Tomáš Forche. Katalog se přitom chystá i na personální posílení, jen během letošního roku by mohl nabídnout uplatnění pro dvě desítky nových editorů firemní databáze.