Producenti při přípravě hry vycházeli ze závěrů několika průzkumů. Ty naznačovaly, že fotorealistická kvalita hráčů i prostředí nejsou to, co fanoušci od Fifa Street očekávají.

Hráči údajně požadovali spíše arkádovější hru, ve které by se dobře pobavili s kamarády.

"První otázkou, kterou jsme si položili, bylo, kde bychom si chtěli pouliční fotbálek zahrát nejvíc. A první nás samozřejmě napadala taková ta klasická místa jako Brazílie, Anglie a tak. Proč ne. Pak jsme ale došli k závěru, že pouliční fotbálek své uplatnění najde všude, kde je parta fajn lidí a balón. A hned začala místa utěšeně přibývat," řekl producent hry Joe Nickolls.

Vývojáři se rozhodli ponechat všechna prostranství do určité míry otevřená, tak jako ve skutečnosti. "Jasně, že všude je hodně mantinelů o které si lze dobře nahrát, ale občas prostě balón zakopnete bůhvíkam, tak jako ve skutečnosti. Zdůrazňuji občas – brzdit hru to určitě nebude," doplnil Nickolls.


Celkem bylo vybráno sedm míst a k nim tři doplňková. Nechybí pláž, střecha, doky, břeh řeky, ani ropný vrt. Každé prostředí je podle tvůrců unikátní a promítá se do strategie hry – někde například půjde lépe nahrát o zeď, jinde ne.