Vedle vyprávění o neuvěřitelných výhrách v Black Jacku nebo kostkách se v hotelových lobby či restauracích probírají nové High Definition trendy či konvergence elektronických médií a internetu. Vyznavače nočního života doplnili lidé v oblecích s visačkami na krku a batůžky či taškami plnými prospektů světových výrobců.

Elektronický veletrh CES na několik dní ovládl ulice Las Vegas. Nové trendy hlásají velké billboardy na bulvárech i polepy na automobilech všeho druhu. Poutače si může návštěvník jednotlivých výstavních center ve městě důkladně prostudovat, protože zvýšený zájem o přesuny po městě doprovází dopravní zácpy.

Ty jsou nepřítelem nabitého programu výstavy, stejně jako fakt, že letitá tradice znamená absenci měřičů času na veřejných místech a zejména hernách. Zatímco hráči zůstávají věrni pokoušení vrtkavé štěstěny a o výstavu se příliš nezajímají, zájemci o moderní technologie podléhají vidině nenadálé výhry překvapivě rychle.

Nejdůležitější veletrh roku, který poprvé odstartoval v roce 1967, pravidelně nastoluje nové trendy. Například v roce 1970 zde debutoval kazetový videorekordér, o 11 let později tu byla poprvé představena videokamera. Před třemi lety pak americký CES objevil internetovou televizi IPTV.

Počet vystavovatelů se pohybuje kolem 3000. Pochází z více než 100 zemí. Mezi registrovanými vystavovateli reprezentuje Česko pouze výrobce elektronkových zesilovačů KR Audio.

KR Audio neprodává výrobky v ČR

V Česku společnost své výrobky neprodává, jsou pro tuzemský trh příliš drahé, uvedla šéfka firmy Eunice Kronová.

KR Audio založil se společníkem v roce 1992 její manžel, který před pěti lety zemřel. Firma stále působí v areálu bývalého podniku Tesla v Praze 9 a zaměstnává deset lidí, většinou bývalé zaměstnance Tesly, kteří umí ručně vyrábět elektronky, tvořící základ zesilovačů.

Jeden zesilovač v manufaktuře vzniká v průměru tři dny a jeho cena se pohybuje mezi 20 000 a 30 000 dolary, tedy i více než půl miliónu korun. Svou cenu má především dokonalý zvuk, který elektronková technologie umožňuje. Většina výrobků pak putuje ke znalcům v USA, Německu, Japonsku a dalších asijských zemích.