Vít Smékal z OMD Czech, který se zúčastnil konference o internetových médiích Czech Internet Forum 2007, ve svém příspěvku uvedl, že dalším médiem, kde lze očekávat větší náklady do reklamy je televize. Zde by se však nárůst měl pohybovat kolem 3,5 %. I tak si ale televize pro sebe odebere z pomyslného koláče peněz stále nejvíce - 10,25 miliard korun, když v roce 2007 se očekává výsledek kolem 9,9 miliard korun.

Internetová reklama v ČR přeskočí v příštím roce outdoorovou reklamu a již se velmi těsně přiblíží reklamě na rádiích.

Velký pokles se očekává v nákladech na reklamu v tiskových médiích, a to o 10 %. Již dnes se však velké mediální domy s tímto vyrovnávají. Do svých vydavatelství zahrnují internetové servery, které jim propad v tiskové inzerci vynahradí.

Této nové době se přizpůsobilo například vydavatelství Axel Springer, které vydává několik motoristických časopisů, včetně jedničky na trhu Světa motorů. Axel Springer tento rok koupil kontrolní balík nejčtenějšího motoristického serveru Auto.cz.