Podíl největšího českého vyhledávače Seznam.cz se za první tři čtvrtletí roku 2007 významně nezměnil a stabilně dosahuje výše přes 60 %. Jednička ve vyhledávání tedy může být spokojena, neboť se jí dosud daří úspěšně odolávat tlaku ze strany Googlu a udržovat si svůj více než dvojnásobný náskok.

Dvojkou se stal Google s podílem ve vyhledávání na českém internetu asi 29 procent podílu. Další dva vyhledávače, doplňující "velkou čtyřku", tedy Centrum a Atlas, pomalu ztrácejí mezi českými uživateli na významu. Centrum má ve vyhledávání už pouze necelý 4% podíl, Atlas dokonce méně než 2%. Trend potvrzuje masivní propad zájmu o oba tyto vyhledávače.

Poslední sledovaný vyhledávač Jyxo využívají pouze jeho nejvěrnější. Jyxo se však snaží zvětšit svůj podíl na trhu vyhledávačů. Jeho provozovatelé zahájili úzkou spolupráci s operátorem Telefónica O2.  

Posledním zajímavým údajem z nejnovějších statistik může být samostatné číslo za vyhledávání prostřednictvím služby Firmy.cz, kterou Seznam vyčlenil ze svého kompletního katalogu počátkem ledna 2007 a která představuje silné strategické odlišení od aktuálních možností globálního Googlu.

V současné době dosahuje samotné vyhledávání prostřednictvím "seznamáckého" Katalogu firem a institucí celkového podílu 6,48 %.

Vývoj podílu vyhledávačů
Vyhledávač Červenec 2006 Říjen 2006 Leden 2007 Říjen 2007
Seznam 61,10 % 63,39 % 62,53 % 62,30 %
Google 23,48 % 23,85 % 24,75 % 28,87 %
Centrum 5,37 % 4,72 % 4,84 % 3,39 %
Atlas 2,86 % 2,38 % 2,58 % 1,53 %
Jyxo 0,79 % 0,57 % 0,42 % 0,24 %
Zdroj: Navrcholu.cz
Měření bylo provedeno analýzou URL odkazujících na měřené weby. Za příchod z vyhledávače se považuje takový, který vedl k zahájení návštěvy na měřeném webu. Na tvorbě metodiky se podílela společnost Factum Invenio.