Z trhu s osobními počítači pro domácnosti ji vytlačují výrobci typu Hewlett-Packard, Dell nebo Lenovo. Kvůli silné konkurenci loni Hitachi ovládala pouze 4,5 procenta japonského trhu. Hitachi však bude i nadále vyrábět počítače pro firemní segment.

Ve fiskálním roce do března 2007 prodala Hitachi v Japonsku 134 600 počítačů. Včetně přístrojů do firem se jednalo o 505 700 počítačů.

Firemní servery vyrábí Hitachi v závodě Toyokawa. Výnosy z prodeje osobních počítačů činí 608 miliónů dolarů. Podle analytiků je to zhruba jedno procento všech příjmů této společnosti.

Hitachi totiž mimo jiné navrhuje také systémy pro jaderné elektrárny, prodej PC divize jí tedy neohrozí, spíše pomůže.   

Podle deníku Financial Times zvažují zástupci Hitachi prodej divize, která má na starosti výrobu a vývoj pevných disků. Hitachi odkoupila tuto pobočku v roce 2002 od americké IBM. Každý rok však byla divize ztrátová. Letos prodělala asi 287 miliónů dolarů.