Článek
Přírůstek se však letos zpomalil, za první čtvrtletí v ČR operátorům přibylo jen 92 tisíc klientů. Nejvýraznější růst zaznamenal Vodafone, jemuž počet zákazníků stoupl o 62 tisíc. "Koncem března jsme tak služby poskytovali už 2,475 miliónu uživatelů a 53 procent z nich byli tarifní zákazníci. Průměrný výnos na klienta činil měsíčně 613 korun," sdělil včera tiskový mluvčí Vodafonu Jakub Hrabovský.
Společnost Telefónica O2 už dříve oznámila, že za první čtvrtletí zvedla počet svých klientů meziročně o 3,1 procenta na 4,84 miliónu. Její čistý zisk stoupl dokonce o 48 % na 1,79 miliardy korun, když utržila 7,4 miliardy Kč.
Ve výnosech si Telefónica O2 udržuje prvenství na tuzemském mobilním trhu. Naopak v počtu zákazníků patří vedoucí pozice společnosti T-Mobile, která jich k 31. březnu měla 5,1 miliónu.
Přes tvrdý konkurenční boj, jenž na českém trhu panuje, se operátorům příliš nedaří přetahovat si navzájem klienty.