Ocenění Dobrá značka vychází z hodnocení uživatelské přívětivosti, jednoduchosti i kvality služeb. Čtenáři Reader's Digest takto hodnotí i další české firmy v několika kategoriích. Ve skupině Internet je Seznam stálicí už od roku 2000.

"Páté ocenění Dobrá značka v kategorii Internet lze chápat jako jubilejní záležitost a opakované potvrzení kvality našich služeb. Bereme to  také jako pobídku pro další technologický vývoj Seznamu," komentuje výsledek ředitel Seznamu Pavel Zima.

Seznam denně navštíví více než dva milióny uživatelů. První tři z nejnavštěvovanějších služeb na českém internetu patří právě Seznamu - je to homepage portálu, dále Novinky.cz a Super.cz. V první desítce má Seznam celkem sedm svých služeb.

Jen od začátku letošního roku nasadil Seznam dvě nové služby: Firmy.cz a Sklik. Další výrazně inovoval: Sport.cz. Některé jsou zatím ve veřejném testu: Seznam zprávy. Připravuje další novinky na mapách, homepage nebo ve fulltextovém vyhledávání.

V dlouhodobé strategii Seznamu je zůstat českou regionální společností, která nebude nabízet jen obsah, ale především povede technologický vývoj internetových aplikací. Uživatelům tak zjednoduší práci s internetem a přinese i očekávaný uživatelský zážitek, uvedla mluvčí společnosti Rita Gabrielová.