"Podle posledních informací je služba nyní obnovena, rozesílají se emaily, které se nahromadily ve frontě e-mailových zpráv," sdělil mluvčí společnosti O2 Martin Žabka.

Přesný počet lidí, kteří byli tímto problémem postiženi, však Žabka nesdělil. Na obnovení emailových služeb pro ostatní zákazníky společnost spolupracovala s dodavatelem platformy.

Potíže s e-mailem měl v únoru také portál Centrum.cz. Téměř 180 000 emailových schránek mělo tehdy potíže s provozem. Koncem loňského roku se s výpadkem potýkal i Seznam, který je největším poskytovatelem emailových služeb v České republice.

Problémy s e-mailovými službami se vyskytují i v zahraničí, o víkendu se s nimi musela vypořádat americká společnost Yahoo!

Problémový office connector

Podle televize Nova má Telefónica 02 potíže v jedné z aplikací, která je součástí nabízené elektronické pošty. Zákazník při použití služby místo ke svým emailům získal přístup ke zprávám jiného klienta. Firma tvrdí, že za chybu nemůže.

Potíže přinesla aplikace office connector, která při správné činnosti kopíruje originální zprávy a jejich kopie pak po zadání hesla může klient prohlížet na různých počítačích. Chybnou činností aplikace se však jiný uživatel dostal k neveřejným údajům Ústavu dopravního inženýrství.