Služba založená na systému PPC (Pay per Click) má pro inzrenty hned několik výhod: reklama je tu velice přesně zacílena, a tak oslovuje především ty uživatele, kteří hledají informace, služby, nebo zboží na internetu.

Sklik je dobře chráněn před neplatnými prokliky a s minimální cenou 20 haléřů za proklik je na českém internetu nejlevnější. Inzerent si může sám nastavit jak celou reklamní kampaň, tak cenu za proklik. Tím má kontrolu nad svými penězi a přesně vidí, kolik uživatelů navštívilo jeho webové stránky z reklamy v Skliku.

Pokud klient nechce se službou pracovat sám, může využít profesionální pomoc Seznamu, tzv. optimalizaci. Ta mu vytvoří nejen klíčová slova pro snadné hledání jeho webových stránek, ale doporučí i vhodné nastavení kampaně a cenu za jeden proklik. Ke vstupu do služby stačí pouhá registrace na kterékoliv službě Seznamu a přihlášení na adrese sklik.cz nebo na blogu věnovaném této službě.   

První dny svého již definitivního provozu na českém internetu zahajuje Sklik s výbornou bilancí: na 5 tisících aktivních účtech zobrazuje více jak 40 tisíc aktivních inzerátů.

"Ze všech služeb Seznamu je Sklik nejrychleji rostoucí službou s velkým obchodním a inzertním potenciálem. Budeme rádi, pokud jí tento trend vydrží co nejdéle," uvedl ředitel Seznamu Pavel Zima.