Buďme náročnější

Pokud nezačneme být náročnější, nic se nezmění. Platí to v každé službě a několikanásobně v té finanční.  Již jste se někdy setkali s tím, že vás nějaký mladý, draze oblečený muž se super autem přesvědčuje o tom, jak je úspěšný a jen on vám může poskytnout skvělé finanční služby?

Může vás to naštvat, ale nic vám to nepřinese. Není třeba se rozčilovat, stačí klást správné otázky:

  • Co budu mít z toho, když se s vámi sejdu?
  • Kolik mne to bude stát času a peněz?
  • A kdy dostanu to, co z toho mám mít?

Opravdu tyto tři otázky stačí, abyste se správně rozhodli, zda má cenu s tímto člověkem dále jednat.

V jednoduchosti je krása

Každý, kdo poskytuje kvalitní službu, vám na jednoduché otázky s lehkostí odpoví. Možná jste očekávali dlouhé povídání, ale přeci všichni víme, že v jednoduchosti je krása a také největší užitek. Je čas využívat všeho nového, ale zároveň to nové, co nefunguje, smazat a vrátit se k věcem, které fungovaly skvěle.

A to o jednoduchosti rozhodně platí. V tom je celý princip filosofie: „Náš zákazník náš pán.“ Začíná a končí to v každém obchodě, a několikanásobně ve finančním světě.

Pravidlo: Náš zákazník náš pán

Berte službu pouze od lidí, kteří za to stojí a pak ti, kteří přišli jen rychle a bezohledně vydělávat peníze, zase rychle skončí. Pokud se budete držet tohoto pravidla, jen tak můžete docílit změny.

Diskutujte na toto téma a podělte se o své zkušenosti na www.zlatakoruna.info/financni-produkty/zivotni-pojisteni/info

Další informace o finančních produktech naleznete na www.zlatakoruna.info