Hlavní obsah

Hitparáda veselých historek z pojišťoven: vystresované morče i neviditelné auto

Novinky, Bára Buřínská

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Lidé většinou přicházejí do styku s pojišťovnami ve chvíli, kdy musí řešit nepříjemné životní situace. Ač se to tedy zdá nepravděpodobné, není právě při likvidaci pojistných událostí někdy nouze o vtipné situace. Klienti dokážou pobavit jak likvidátory, tak operátory call center.

Foto: Generali

Kuriozity z pojišťovny Generali - popis pojistné události

Článek

Ve spolupráci s pojišťovnami jsme pro vás na závěr roku připravili hitparádu vtipných hlášek i humorných pojistných událostí.

Allianz pojišťovna

„Plánek nehody? Jak mám podle vás ztvárnit opilce, který mi upadl na auto, urval stěrač a rozbil flaškou sklo?!”

„Požár v kuchyni vznikl od elektrického vařiče, u kterého si děti hrály na bezdomovce a posléze toho nechaly.”

Foto: Generali

Kuriozity z pojišťovny Generali - popis pojistné události

„Zmizelo též ředidlo v láhvi od vodky, ale to těm mizerům spíš přeju.”

„Po pádu z velblouda jsem požadoval od majitele podepsat svědectví, ale ten se jen smál.”

„Z garáže ukradli původně jen stahovací roletu, o zbytek se pravděpodobně postaraly nepřizpůsobivé děti ze sousedství.”

AXA pojišťovna

Operátor: „Mohu vás požádat o váš e-mail?”

Operátor: „Mohu vás požádat o váš e-mail?” Klient: „Cože?”

Operátor: „Mohu vás požádat o váš e-mail?” Klient: „Cože?” Operátor: „Zda používáte nějakou e-mailovou adresu?”

Klient: „Ano, používám.” (ticho)

Klient: „O půl druhé dopoledne jsme odřízli střešní konstrukci v domnění, že se nejedná o střešní konstrukci. Část konstrukce se tím ovšem narušila a došlo ke zborcení střechy.”

Klient: „O půl druhé dopoledne jsme odřízli střešní konstrukci v domnění, že se nejedná o střešní konstrukci. Část konstrukce se tím ovšem narušila a došlo ke zborcení střechy.” Operátor: „To jste si dopředu nezjistili, že řežete do nosné konstrukce?”

Klient: „Ne, byli jsme na obědě.”

Česká podnikatelská pojišťovna

Pán důchodového věku chtěl nahlásit, že má rozbité čelní sklo, ale neměl sjednáno připojištění. Operátor se klienta dotázal, zdali má údaje o viníkovi, že jinak škodu registrovat možné nebude. Klient odvětil, že „auto viníka řídila, strašně velká a tlustá paní“. Bližší specifikace však již sdělena nebyla.

Foto: Generali

Kuriozity z pojišťovny Generali - popis pojistné události

Popis vzniku škodní události od poškozeného: „V pátek večer jsme vyrazili do Rakouska na hory. Byla tma a padal sníh s deštěm. Bylo asi -5 C°, takže vozovka byla mírně namrzlá. U obce Velešín jsem urazil zrcátko o první krávu, které jsem se stačil vyhnout. Poté jsem narazil do krávy ležící na vozovce. Ihned poté jsme volali policii, která dorazila po deseti minutách a zajistila nákladní vozidlo, ze kterého krávy vypadaly. Řidič nákladního vozidla zastavil na benzince za obcí Velešín a sám nahlásil policii únik krav z vozidla. Po sepsání protokolu s policií jsme se vrátili zpět do Benešova.“

Česká pojišťovna

„Klientka namítala, že úrazové pojištění nepotřebuje, protože je 'nesmrtelná teta'.”

Za stěračem auta nabouraného na parkovišti byla cedulka a na ní zpráva: „Jak tohle píšu, sleduje mě několik lidí, kteří si myslí, že sem píšu svoje jméno, adresu a číslo pojištění. Ale není to tak!”

Mladému páru se zkomplikovala letní dovolená v Řecku. Mladík si na ní při holení rozřízl horní ret, ten silně krvácel. Jeho přítelkyně se vyděsila a spěchala pro lékárničku. Při běhu po schodech v hotelu však ve spěchu uklouzla. V prudkém pádu se dívka snažila zachytit zábradlí, které vytrhla ze zdi tak nešikovně, že současně zničila i drahé dekorace na zdi. Dívka hotelu způsobila nemalé škody a navíc si sama naštípla zápěstí, pohmoždila krk a musela být ošetřena v nemocnici.

ČSOB Pojišťovna

Rodina si na stole v obývacím pokoji dělala fondue, jejich pes zavadil o stůl tak nešťastně, že na sebe převrhl lihový ohřívač, začal hořet a pobíháním po bytě postupně zapálil záclonu, koberec a sedací soupravu. Pes byl uhašen bundou, naštěstí se mu nic vážného nestalo.

Foto: Generali

Kuriozity z pojišťovny Generali - popis pojistné události

Evropská pojišťovna

Tatínek chtěl předvést v hotelovém areálu v Turecku synovi, jak zdolat prolézačku. Bohužel se v ní zaklínil tak nešťastně, že nakonec museli přijet místní hasiči, aby ho vyprostili.

V hotelovém resortu ve Španělsku se čtyři muži vrátili do dětství. Jeli za sebou na tobogánu ve “vláčku”. Při dopadu do vody do sebe ovšem narazili a výsledkem bylo pohmoždění zad, zlomená ruka a tržná rána na obočí.

Na zámku ve Francii se český turista snažil při fotografování získat co nejhezčí záběr. S kompozicí to ale přehnal a spadl do zámeckého vodního příkopu, kde kromě lehkého zranění také utopil svůj fotoaparát.

Generali

Hlášení klienta: „Stál jsem na křižovatce a dával přednost vozidlům na hlavní silnici. Najednou, kde se vzalo, tu se vzalo, přijelo neviditelné auto, narazilo do mého vozidla a zase zmizelo."

Hlášení klienta: „Příčina vzniku škody: Asi nedopatřením.

Stručný popis vzniku škody: Uklízečka utírala prach. Když se natahovala, spadlo koště, které rozbilo sklo. Utíráním také sepla mikrovlnku, kde byl rohlík, který shořel, a mikrovlnka vyhořela.”

Hlášení klienta: „Paní při snaze zaparkovat nabořila nejdřív jeden a následně i druhý vůz. Když pochopila, že se na vybrané místo nevejde, snažila se zaparkovat v mezeře vedle mého vozu. Přitom ale nacouvala do třetího auta. Vystoupil jsem z vozu a chtěl paní navést, jenže ona si spletla rychlosti a přimáčkla mě k vozu. Při vystupování z auta mě pak udeřila dveřmi do hlavy. Víc už si nepamatuji.”

Foto: Generali

Kuriozity z pojišťovny Generali - popis pojistné události

Kooperativa

Klientka žádala náhradu za odcizenou prádelní šňůru se 14 kusy dámských kalhotek, které se na ní sušily. Nezapomněla započítat ani kolíčky.

Z poslední doby je kuriózní jedna nehoda, ani ne průběhem jako jejími účastníky - viníkem byl pan Zeman, poškozená paní Havlová, která bydlí v Praze v ulici Klausova.

Pojišťovna řešila kuriózní případ v Jihoafrické republice: Klient se vydal na lov buvolů. Bohužel buvola špatně zasáhl, neusmrtil ho, ale rozzuřil, poraněné zvíře zaútočilo a rohy mu způsobilo rozsáhlá vnitřní zranění. Léčení vyšlo na zhruba 300 tisíc korun.

Pojišťovna Uniqua

„Naše morče je vychované a nikdy nic nepoškodilo. To, že prokousalo kabely a jiné předměty v autě, přikládám panice z návštěvy tchýně.”

„Svědka nehody jsem měl, ale když jsem ho požádal o svědectví v můj prospěch, řekl pouze, že má svých starostí dost a že už jednou seděl.”

Foto: Generali

Kuriozity z pojišťovny Generali - popis pojistné události

Wüstenrot

„Pes roztrhal slepice tak, že už nebyly ani na polívku“.

Do pojišťovny volala paní, která na dotaz operátora, jaký je stav tachometru (vzhledem k možné amortizaci), trochu zaváhala a pak se zeptala: „Aha, a to kde najdu? V techničáku?”

Reklama

Související články

Výběr článků

Načítám