Třetina lidí používá svůj mobil při nákupech na zjištění ceny u jiných výrobců nebo značek.

KOMENTÁŘ DNE:

Lyžařské Nagano -  Nedá se nic dělat, dnešní komentář musí být sportovní, protože jedna mladá dáma přepsala lyžařské dějiny země. Čtěte zde >>

Podle analytika Fedu Maximiliana D. Schmeisera stejně jako vzrostl počet uživatelů smartphonů, narostl i počet klientů, kteří mají neustálý přístup ke svému mobilnímu bankovnictví. „Informace, které dostanou tady a teď jim tak umožňují rozumněji nakládat s jejich penězi,“ dodal ekonom.

Až 37 procent klientů se rozhodne pro snížení svých výdajů poté, co si přečtou některé z oznámení od své banky. Je to buď e-mail, nebo SMS o zůstatku na účtu nebo upozornění o odchozích platbách.

Stále otevřeno 

„Díky globalizaci a provázanosti trhů se většina technologických trendů z USA objeví velmi rychle i v Evropě, resp. v ČR. Chování našich zákazníků potvrzuje masivní nárůst vlivu mobilního bankovnictví,“ řekl Právu mluvčí on-line banky Zuno Vladimír Michna.

Jak dále poznamenal, banka v mobilu svojí flexibilitou překonává pobočky. Nikdy totiž není zavřená, klienti ji mají po ruce a informace jsou k dispozici okamžitě.

Může se Vám hodit na službě Zboží.cz: