Měsíční paušál od T-Mobile Tým 500 je za 600 korun, a za Tým 900 klient měsíčně zaplatí 1080 Kč. Součástí obou tarifů je kredit využitelný na ostatní komunikaci. Zákazníci tak mohou získat až 257 minut telefonátů, určených mimo vlastní pětku.

Pokud uživatel kredit v daném měsíci nevyčerpá, nepřijde o něj. Jeho platnost je jeden rok, přičemž nespotřebovaný kredit je vždy využit přednostně.

Při výběru nového tarifu se živnostník či firma musejí rozhodnout, zda podepíší s T-Mobile smlouvu na dva či tři roky. Tříletá varianta navíc nabízí mobil za zvýhodněnou cenu, nebo na jeden rok zdarma balíček Volání mimo špičku v době od devatenácti hodin večer do šesti hodin ráno.

Za zvýhodněnou cenu také internet

Zákazníci, kteří chtějí ušetřit i za hovory mimo svou firmu či pět zvolených kontaktů, si mohou aktivovat zvýhodněné Dopolední volání. Za paušál 250 korun měsíčně (bez DPH) pak budou moci telefonovat každý den od šesti do dvanácti hodin v síti T-Mobile zdarma.

Oba nové tarify lze využít i v rámci balíčku 2v1, který kombinuje hlasový tarif a pevný internet za zvýhodněnou cenu. Například Tým 900 a Internet ADSL Standard bez pevné linky přijde měsíčně včetně DPH jen na 1499 korun, o 280 korun laciněji, než kdyby si klient objednal tyto služby odděleně.

Neomezené hovory

Telefónica O2 přišla s novými tarify O2 Podnikání, jež uživatelům umožňují podle zvoleného měsíčního paušálu telefonovat v pracovní době od 9 do 17 hodin zcela bez omezení buď do jakékoli sítě, nebo na mobilní čísla v síti O2 a veškeré pevné telefony.

Tarify O2 Podnikání jsou nabízeny ve čtyřech variantách od 750 do 2900 korun měsíčně. Nejvyšší varianta XXL umožňuje v pracovní době už zmíněné neomezené volání kamkoli bez omezení sítě, a pro ostatní telefonáty má klient k dispozici 900 volných minut.

U ostatních tarifů se výhoda v pracovní době od devíti do sedmnácti hodin vztahuje na více než sedm miliónů telefonních čísel v síti O2 včetně všech pevných linek v ČR, a volný kredit na ostatní volání se pohybuje od 150 do 600 minut.

Nabídka je určena pro zákazníky, kteří mají IČO, a je spojena s dvouletým úvazkem.

Vodafone otevřel franšízu

Vodafone otevřel v Přerově svou první franšízovou prodejnu, a touto cestou chce do dvou let zdvojnásobit počet svých značkových prodejen v celé republice z nynějších 63 na více než 130.

Obchodní partneři si budou moci vybrat ze tří forem franšíz – značkové prodejny, jichž do dvou let Vodafone plánuje přes šedesát, prodejního kiosku (těch budou zřízeny desítky), nebo prodejního koutku ve svém obchodě, tzv. shop in shop.