Článek
Tržby za první tři měsíce letošního roku vzrostly o 4,4 procenta, přičemž čisté tržby stouply o jedno procento. Dobrý výsledek odůvodňuje PepsiCo balancovaným růstem a efektivní cenovou politikou. Významného posílení o šest procent dosáhla právě americká složka společnosti s názvem PepsiCo Americas Woods.
Na druhé straně hospodářský výsledek firmy negativně ovlivnila strukturální změna franšíz v Číně. Ztráty způsobily i výkyvy měnových kurzů, a to hlavně venezuelského bolívaru.
Inovace a investice do propagace
PepsiCo se v poslední době soustředí hlavně na inovace a investovala hodně peněz do propagace své značky. Díky restrukturalizaci v roce 2012 se jí podařilo ušetřit poměrně značnou část nákladů. Americká spotřeba produktů této společnosti roste a PepsiCo se dlouhodobě veze na této vlně.
V roce 2013 se PepsiCo chystá investovat do nových značek a dalšího zlepšování produktivity. Z výhledové zprávy vyplývá, že nadcházející tři čtvrtletí budou úspěšná.
Společnost očekává růst tržeb a zisky plánuje investovat do reklamy. PepsiCo se jeví jako poměrně bezpečný přístav pro investici, protože ji drží nad vodou hlavně jedlíci v USA. Jde o cenově dostupnou značku, takže i v případě krize se její produkty prodávají. Graf níže jasně mluví o úspěších PepsiCo.