Hlavní obsah

Čína a octavia jsou pilíře úspěchu Škody Auto

Novinky, toh

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Mladoboleslavské automobilce Škodě Auto vzrostl v prvním pololetí letošního roku odbyt o 15 procent. Po celém světě prodal podnik 378 747 aut. Firma o tom informovala v pátek. Klíčové jsou pro podnik čínský trh a dobré výsledky octavie.

Foto: Miroslav Homola, Právo

Článek

„Značka profituje zejména z velmi dobré poptávky v Číně, ale i na mnoha trzích v západní a východní Evropě. V některých zemích je automobilový trh po obtížném roce 2009 ještě velmi nestabilní. Proto druhá polovina roku 2010 v sobě skrývá velké výzvy,“ komentoval Reinhard Fleger, člen představenstva Škoda Auto pro prodej a marketing.

Růst prodejů v nejlidnatější zemi světa je raketový. Jen v červnu byl zájem o vozy mladoboleslavské automobilky o 50 procent větší než loni. Za šest měsíců se tak v Číně prodalo celkem 84 135 škodovek.

Nutné je dodat, že i na českém trhu se firmě daří, dokonce zvýšila svůj podíl, a to na 34,8 procenta.

Celosvětově nejoblíbenějším modelem je octavia. Od ledna do června roku 2010 stoupl prodej tohoto modelu o 20 % na 158 024 aut.

Reklama

Výběr článků

Načítám