Hlavní obsah

České aerolinie mění firemní logo. Oznámila to mluvčí firmy Daniela Hupáková. Nejviditelněji bude změna patrná na vzhledu letadel, která chtějí ČSA v rámci údržby postupně obléci do nového kabátu. Tři písmena "ČSA" v novém tvaru jsou nově vyvedena v bílé barvě a zasazena do zakulaceného červeného trojúhelníku. Změnu doznal i tvar písmen. ČSA se chtějí zbavit image méně kvalitní východoevropské aerolinky.

České aerolinie mají nové logo

"Dosavadní logo bylo vnímáno jako strnulé, nezajímavé a spojené s východoevropským, nižším standardem služeb, než ve skutečnosti České aerolinie poskytují," řekl ke změně šéf marketingu ČSA Petr Pištělák. Součástí nového loga je i nápis Czech Airlines, což je podle mluvčí Daniely Hupákové lépe srozumitelné pro zahraniční klienty. Ty tvoří 80 procent všech cestujících.

Změna loga nebude pro firmu údajně představovat zvýšené náklady. "Lak na letadlech je nutné pravidelně měnit zhruba po pěti letech. Nové barvy tak letouny Českých aerolinií postupně získají až v rámci pravidelně plánované údržby," uvedl Pištělák. Postupně firma vymění logo také na všech dalších zařízeních a materiálech.

Změna loga završuje proces zavádění nové vizuální prezentace celé firmy. Od ledna mají například všichni zaměstnanci ČSA nové uniformy, změnil se také vzhled prodejních míst. ČSA nejsou jedinou společností, která v poslední době mění svůj "vzhled". Logo nedávno měnila například americká Delta Air Lines nebo ruský Aeroflot.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků