Firma svůj záměr prodat svůj podíl v Airbusu oznámila už v dubnu, očekávala, že za 20 % akcií získá 1,9 miliardy liber (76 miliard korun). Původně chtěla mnohem více, ale nyní je firma ochotna akceptovat i nižší cenu, protože stav firmy Airbus se podle ní bude jen zhoršovat.

Za vše mohou letouny A380, které Airbus s velkou pompou odzkoušel na konci loňského dubna. [celá zpráva]  Se zaváděním výroby obřího stroje, na jehož palubu se vejde v charterové verzi až 820 lidí (v běžném provedení 555) a maximální dolet má 15 tisíc kilometrů, jsou problémy a sériová produkce se pozdržela.

Kritici tvrdili, že o tak velké letadlo nebude zájem, ale letecké společnosti jej objednávaly. Jednou z prvních byly například singapurské aerolinky. Původně se na stroj těšily už na začátku roku 2006, později se dodání odsunulo na druhou polovinu roku 2006. Ani tento termín však nebude dodržen.

Firma navíc přiznala, že nestihne kvůli náročné montáži (problémy jsou například s umístěním kabelů) dodat tolik letadel, kolik slíbila. Čekají ji tak pokuty v řádu miliard eur.