"Ve spolupráci se společností Nokia intenzivně pracujeme na řešení. Omezení se ale týká pouze malého množství mobilních telefonů a je způsobeno chybným firmwarem telefonů," řekl mluvčí O2 Martin Žabka.

Podle mluvčího Žabky se však zákazníci se svým problémem nemusejí obracet pouze na servisy Nokia, ale i na značkové prodejny Eurotel nebo O2, kde je pracovníci budou informovat, jak problém co nejlépe a nejrychleji řešit.

Přeměna Českého Telecomu a Eurotelu na O2 potrvá do příštího roku. Změna firemní identity se týká například přemalování více než 20 tisíc telefonních budek, několika tisíc vozidel, exteriérů a interiérů stovek budov, firemních prodejen, ale i log na displejích mobilních telefonů. [celá zpráva]

Oslovení odborníci se shodují, že náklady na změnu značky a související kampaň se vyšplhají na několik set miliónů korun. Sama firma své výdaje spojené s přejmenováním nezveřejnila.

Španělská Telefónica získala loni 70procentní podíl v Českém Telecomu, který vlastnil 100 procent v mobilním operátoru Eurotel. Telecom se s Eurotelem spojil do společné firmy letos v červenci pod novým názvem Telefónica O2. Název Telefónica bude hlavní značku O2 doprovázet i na většině firemních materiálů.