Hodnotu jen samotné značky Coca-Cola společnost určila na 67 miliard dolarů, což je zhruba polovina celé její tržní hodnoty a téměř trojnásobek ročních tržeb. Druhý Microsoft má značku ohodnocenou na 57 miliard a podobně je na tom třetí IBM.

První dvacítka firem zaznamenala proti loňsku jen nepatrné posuny. Na šestém místě zůstala první evropská firma Nokia, které se přitom hodnota značky po pěti letech poklesu zvýšila o 14 procent na 30 miliard dolarů. Finská firma se tak po BMW mohla pochlubit nejvýraznějším růstem ze všech 20 nejcennějších značek.

Pořadí nejhodnotnějších značek
pořadí značka hodnota (mld. USD)
1. Coca-Cola 67
2. Microsoft 56,93
3. IBM 56,20
4. General Electric 48,91
5. Intel 32,32
6. Nokia 30,13
7. Toyota 27,94
8. Disney 27,85
9. McDonald´s 27,50
10. Mercedes 21,80
zdroj: Interbrand

Nejvíce z celé stovky si ale polepšil Google, který postoupil ze 38. na 24. místo a hodnotu své značky zvýšil o 46 procent na 12,4 miliardy USD.