Podle mluvčího T-Mobilu Jiřího Hájka firma opatření respektuje. Dodal ale, že kampaň již minulý měsíc skončila. "Desítky tisíc zákazníků přicházejících k mobilním operátorům jasně ukazují, že zákazníci mají jasno v tom, zda budoucnost patří mobilům, či pevným linkám," dodal Hájek.

"Kampaň výrazně poškozuje Český Telecom v očích veřejnosti. Zákaz se vztahuje na většinu obsahu zmiňované kampaně, jak v rozhlasu a televizní reklamě, tak reklamě tiskové i venkovní," uvedl mluvčí Telecomu Martin Žabka.

T-Mobile podle soudu srovnával neporovnatelné

T-Mobile zahájil masivní reklamní kampaň na konci dubna pod společným sloganem Pevnou už nepotřebujete, ve které nabízí volání z mobilního telefonu na pevnou linku. Podle soudu T-Mobile jednak zavádějícími údaji napadá používání pevné linky, což by mohlo vést k odlivu zákazníků Telecomu, ale i srovnává dvě neporovnatelné služby.

Soudu se také nelíbilo srovnání připojení k internetu přes telefonní linku s mobilním, kde T-Mobile neuvádí nevýhody mobilního spojení, mezi které patří omezená rychlost, menší odolnost proti rušení či závislost na síle signálu a nabití baterií.