Tržby skupiny vzrostly díky akvizici americké firmy Miller o 109 procent na 9,11 miliardy dolarů. Bez započítání Millera se zvýšily o 29 procent na 5,64 miliardy USD. Skupina již zahrnula akvizici starou devět měsíců do svých výsledků a analytici vyjadřují obavy z toho, jak dlouho bude trvat, než dovede americkou firmu k růstu.

"Nadále věříme, že integrace Millera do skupiny a vybudování platformy pro jeho růst se dá dosáhnout do tří let," uvedl ve sdělení předseda správní rady SABMiller Meyer Kahn. Za devět měsíců od července, kdy byla akvizice Millera dokončena, se celkový odbyt piva této americké divize snížil o 3,7 procenta. Z toho v USA prodej klesl o 4,5 procenta, zatímco na ostatních trzích se zvýšil o 6,6 procenta.

SABMiller zahájil v 90. letech expanzi z Jižní Afriky nejprve na východoevropském trhu, kde se jeho vlajkovou značkou stal český Pilsner Urquell. Skupina loni důrazně vstoupila na americký trh akvizicí pivovaru Miller za 5,6 miliardy dolarů. Naposledy minulý týden uzavřela dohodu o první významné expanzi v západní Evropě koupí italského pivovaru Peroni.