Hlavní obsah

Reklamy na Primě byly stejně sledované jako na Nově

PRAHA

Firmy v březnu vydaly na televizní reklamu o 392 miliónů více. Celkem 2,07 miliardy korun, což je nárůst o 23 procent. Vyplývá to z monitoringu TNS A-Connect. Z výsledků také plyne, že televize Prima v březnu ve sledovanosti reklam téměř dostihla Novu.

Článek

Proti loňskému březnu se také prodloužila celková doba odvysílaných reklam. Televize divákům nabídly v březnu o 9672 reklamních spotů více než ve stejném období loni, což znamená časový úsek přes 61 hodin. Na nárůstu se podílela Prima tím, že odvysílala o 76 hodin reklam více, naopak Nova do programu zařadila méně reklamy, a to o 15 hodin.

Pět největších zadavatelů dalo na inzerci přes 538 miliónů korun, tedy více než čtvrtinu. V žebříčku vede Nestlé, následují Procter & Gamble, Danone, Vodafone a Henkel.

Žebříček firem, které v televizi nejvíce zadávají reklamu:

  • Nestlé
  • Procter & Gamble
  • Danone
  • Vodafone
  • Henkel

Mezi firmy, které nejvíce meziročně navýšily své investice do televizní reklamy, patří mimo jiné vydavatelství Ebika, která od počátku března vydává bulvární deník Aha!, dále Avon, Volkswagen nebo Toyota. Naopak z větších klientů poklesly výdaje na reklamu u Dr. Oetkera, Stocku či Kofoly. K firmám, které letos v březnu v televizi inzerovaly a loni ne, patří například HVB Bank, Budějovický Budvar nebo ING.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám