Proti loňskému březnu se také prodloužila celková doba odvysílaných reklam. Televize divákům nabídly v březnu o 9672 reklamních spotů více než ve stejném období loni, což znamená časový úsek přes 61 hodin. Na nárůstu se podílela Prima tím, že odvysílala o 76 hodin reklam více, naopak Nova do programu zařadila méně reklamy, a to o 15 hodin.

Pět největších zadavatelů dalo na inzerci přes 538 miliónů korun, tedy více než čtvrtinu. V žebříčku vede Nestlé, následují Procter & Gamble, Danone, Vodafone a Henkel.

Mezi firmy, které nejvíce meziročně navýšily své investice do televizní reklamy, patří mimo jiné vydavatelství Ebika, která od počátku března vydává bulvární deník Aha!, dále Avon, Volkswagen nebo Toyota. Naopak z větších klientů poklesly výdaje na reklamu u Dr. Oetkera, Stocku či Kofoly. K firmám, které letos v březnu v televizi inzerovaly a loni ne, patří například HVB Bank, Budějovický Budvar nebo ING.