Nejprodávanější mezi osobními auty byla Škoda s prodejem 11 412 automobilů, což představuje podíl 41 procent. Následuje Volkswagen s prodejem 1997 vozů, Renault, který prodal 1896 automobilů, čtvrtý skončil Hyundai s odbytem 1603 vozů a pátý Ford s 1344 prodaných automobilů.

Příkladem přesunu části osobních vozů do kategorie lehkých užitkových je i nejprodávanější značka Škoda. Ta čistě užitkové auto nevyrábí, přesto byla díky kombi verzím fabie a octavie nejprodávanější značkou lehkých užitkových aut s růstem o 364 procent na 2 604 prodaných vozů.

Lidé nejvíce kupovali malé a mini vozy, které tvořily 54 procent prodejů. Střední třída měla podíl 17 procent a nižší střední 16,4 procenta. Dovoz ojetých osobních aut se ve stejném období zvýšil o 15 procent.

Sdružení automobilového průmyslu odhaduje, že letos vzroste prodej osobních a lehkých užitkových automobilů o pět procent na 174 000 kusů a stejným tempem se zvýší i dovoz ojetých vozů na 156 000 kusů.