Hlavní obsah

Eurotel vyřešil spor s T-Mobilem šalamounsky

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

PRAHA

Poté, co v polovině října rozhodl Městský soud v Praze předběžným opatřením o tom, že Eurotel nesmí používat slogan "Volání zdarma na dva roky" ve spojení s větou "Přecházím k Eurotelu", změnil Eurotel znění této reklamy. Změna však je spíše kosmetická.

Článek

Mobilní operátor totiž vyhověl rozhodnutí soudu tím, že místo "Přecházím k Eurotelu" používá "Odcházím k Eurotelu". T-Mobile přitom u soudu napadal hlavně to, že uživatel bude volat dva roky zdarma. Pro využití nabídky volných minut totiž  musí být aktivován některý z tarifů Eurotelu a za ten se samozřejmě platí měsíční paušál.

Tak například pokud bude zákazník chtít 1000 volných minut s nejvyšším tarifem Diamant Max a dalších 300 minut v rámci akční nabídky, přijde ho to na 3689 korun měsíčně. Zaplatí tak za každou minut volání 2,80 Kč.

Hájek: Mělo by se hrát fairplay

Mluvčí T-Mobilu Jiří Hájek nevidí nic špatného na konkurenčním boji, který ve svém důsledku přináší výhody koncovým zákazníkům, ale mělo by se podle něj hrát jako ve sportu fairplay, tedy podle pravidel. Městský soud rozhodl v tomto případě ve prospěch stížnosti T-Mobilu, nicméně ten s tím, jak se k situaci Eurotel postavil, nadšený není. "To, jak se s tímto rozhodnutím vypořádal Eurotel, ať si každý zákazník udělá obrázek sám," řekl Novnikám Hájek.

Eurotel ve své reklamní kampani problém nevidí. "Z našeho pohledu je ale tato reklama v naprostém pořádku. S rozhodnutím soudu a vydaným předběžným opatřením proto nesouhlasíme, ale samozřejmě ho respektujeme," uvedl tiskový mluvčí Eurotelu Pavel Kaidl. Podle něj je kampaň natolik úspěšná, že je logické, že se ji konkurence snaží zastavit všemi možnými prostředky.

Trh mobilních operátorů je v České republice již téměř nasycen. Na 10,2 miliónu obyvatel připadá 11 miliónů mobilních telefonních čísel. Není divu, že se operátoři začínají čím dál tím více orientovat na přebírání zákazníků své konkurence.

Reklama

Výběr článků

Načítám