První automobil by měl sjet z montážní linky v polovině roku 2007. Práci v továrně najde až 7000 lidí.

Šéf divize komerčních automobilů Anton Weinmann řekl, že vybral Krakov kvůli kombinaci různých faktorů, jako jsou například právní a politické podmínky, infrastruktura a možnosti dalšího rozvoje. Divize již vyrábí součástky pro nákladní automobily a autobusy v polském městě Starachovice a autobusy v Poznani.

Vedení divize koncem června zúžilo seznam kandidátů na umístění nového závodu na Krakov a Košice. Ze hry tak vypadly polská města Vratislav a Starachovice a maďarský Miškolc, o kterých se předtím také uvažovalo.

"Jde o strategické rozhodnutí MAN, my jej respektujeme," řekl mluvčí slovenské investiční agentury SARIO Ondrej Žember. O důvodech, proč se německá společnost rozhodla pro Polsko, prý budou zástupci agentury a MAN jednat v nejbližších dnech.