Proti zdražení mýtného se vyslovily tři čtvrtiny londýnského obyvatelstva a organizací. "Rudý Ken", jak se londýnskému starostovi přezdívá, ale argumentuje tím, že mýtné je nyní levnější než používání městské hromadné dopravy, která nedávno zdražila. Tím se mýtné také stalo výhodnějším a to je potřeba změnit.

Zda se zavedení poplatků za vjezd do města mezi sedmou hodinou ranní a půl sedmou večerní za dva roky fungování osvědčilo, neví ani samo vedení města. Na jednu stranu klesl počet aut v centru města asi o třicet procent. To tvrdí ale jen jedna strana.

Odpůrci mýtného říkají, že úměrně tomuto číslu se doprava ve městě nezrychlila. Obchodníci si také stěžují, že jim klesly tržby a ani suma 120 miliónů liber, kterou si město slibovalo vybrat za první rok provozu, se nenaplnila. Londýn na poplatcích získal asi polovinu.

Pokud řidiči mýtné nezaplatí, přesto do centra vjedou a kamera je odhalí, zaplatí na pokutě 80 liber (asi 4000 korun). Do centra Londýna vjede denně asi 200 tisíc aut.