Automobilky v březnu v západní Evropě prodaly 1,59 milionu vozů, což je meziročně nárůst o dvě procenta. Za první tři měsíce roku však prodej klesl o 2,4 procenta na 3,8 milionů vozů.

Nejvýraznější přírůstek v březnu vykázala francouzská PSA Peugeot Citroen zvýšením prodeje o 7,5 procenta a Ford s růstem o tři procenta.

V čele evropského trhu zůstává německá skupina Volkswagen s březnovým tržním podílem 16,2 procenta a s podílem 17,2 procenta od ledna do března. Koncern, kam patří i automobilka Škoda Auto, však snížil v březnu odbyt o 2,6 procenta od počátku roku mu prodej klesl o 3,4 procenta.

Celkový prodej japonských značek v březnu stoupl o 7,5 procenta, když všechny japonské automobilky aktivní na evropském trhu vykázaly růst prodeje. Korejské automobilky registrovaly zvýšení o 22,4 procenta.